E i g h t

- Jag måste ha ett glas vatten bredvid sängen när jag ska sova. Paniken när man vaknar upp utan vatten är inte så kul.. (Dock inte när jag sover hos andra)
 
- Jag vet inte vad jag vill jobba med än, men jag vill typ jobba på kontor så man klä upp sig i fina, "stiliga" kläder.
 
- Jag har ju inga småsyskon och mitt yngsta syskon är 11 år äldre än mig, så jag tror att det är därför som jag alltid tyckt om barn så mycket.
 
- Jag sliter på mitt hår i onödan. Duschar och blåser det varje dag, utan värmeskydd eller andra hårprodukter. Det kanske är på tiden att börja ta hand om det mer? Det kanske kunde bli jättelångt då?
 
- Jag hatar att hålla tal inför folk, absolut hatar. Det spelar ingen roll om det är för 3 personer eller om det är för 20 personer. Jag är alltid lika nervös. Dock så höll jag tal på engelska (samt lite tyska, som jag aldrig pratat innan) för flera hundra personer när vi var i Holland med klassen. Så det är jag stolt över.
 
- Jag pillar ofta bort min mascara, alltså utan sminkbortagning. Jag vet att ögonfransarna kan gå av, men jag gör det ändå hehe.
 
- Jag har nog sett alla romantiska filmer som finns (eller i alla fall väääldigt många).
 
- Jag gillar typ inte bilder i svartvitt, det är typ min sista utväg om ljuset/färgerna i bilden är fula eller misslyckade.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

DU är så fin!

2014-02-22 @ 10:37:46
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, så fint hår du har!

2014-02-22 @ 13:56:01
URL: http://fridah.webblogg.se
Postat av: maria at inredningsvis

Vilket SJUKT fint hår du har :) hoppas du får en fin start på nya veckan.

Ny post ute..butik med billiga designermärken:)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-02-24 @ 20:11:54
URL: http://inredningsvis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin