GlossyBox

Ni har väl hört om GlossyBox? Man får helt enkelt hem en sån här box en gång i månaden. Boxen innehåller minst 5 olika skönhetsprodukter. Boxen anpassas efter varje kunds egen skönhetsprofil. Hur kul är det inte att få hem en sånhär liten fin "paket" med flera skönhetsprodukter i. Så kul att få prova på massa nya produkter för bara 139 kr i månaden. Jag funderar starkt på att börjar prenumerera. Jag menar vem vill inte bli lite bortskämd en gång i månaden? Ska bara spara lite pengar först, och köpa träningsskorna, men sen så! Men om ni vill prenumerera är det bara att klicka på texten nedan.
 
 Är det någon av er som prenumererar? I så fall, vad tycker ni om det?
(bilderna är från weheartit)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag fick prenumerationen i julklapp av min pojkvän :) har fått en Box och är jättenöjd! Ska bli spännande att se vad som finns i nästa! Kram

2014-01-17 @ 11:40:04
URL: http://beatrice.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin