En lång dag med en massa kärlek

 
 
 
 
 
 
Igår var det stora dagen för min kära syster och Martin. Det var en lång dag med fullspäckat schema. Stress och nervositet var en stor del av dagen, men det var även en dag full av lycka och kärlek. Min syster verkligen strålade hela dagen! Inte bara det utan hon var nog också den vackraste bruden jag sett, tror inte man kan ha en finare syster ♥
 
Vi var hos frissan redan halv åtta, och sen var dagen igång. Jag och Emelie fick lockar i håret, medan mamma och Amanda fick fina uppsättningar. Sedan stressade vi hem till syrran där vi skulle ta kort. Då det var så himla varmt kändes det som vi fotade i evighet, men snart fick vi i oss lite mat och sedan väntade vi bara på att klockan skulle bli två. Jag gick runt i trädgården och läste högt för mig själv. Ni fattar inte hur nervös jag var!! Jag som hatar att läsa högt, varför ställde jag upp på det här?? Men även fast jag var så nervös så gick det nog ganska bra ändå, många kom fram efterråt och sa att jag var duktigt! Efter vigseln började mitt vanliga jobb på sånna här saker i min släkt, kan ni gissa vad? Självklart var min uppgift att fotografera alla par, och även under kvällen. Det var verkligen en rolig kväll med roliga minnen att minnas!
 
Jag kommer antagligen lägga upp lite mer kort sen som jag tog, och även om jag får tag på lite kort som fotografen fotade. Men nu ska jag fixa mig lite, klockan 3 står det jobba på schemat! Puss
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin