En sån kväll ♡

 
Hej! Just nu sitter jag ute på altanen och lyssnar på musik. Nu är det precis lagom varmt ute, och snart ska jag nog ta och bada lite i poolen. Idag vaknade jag upp med världens största finne i pannan så sedan får jag nog ta på en ansiktsmask. Till helgen är det ju bröllop och jag har inte riktigt lust att ha världens fetaste finnar i ansiktet då. Väldigt fint på alla kort och så haha. För övrigt så har jag jobbat 8-14.30 idag och sedan hämtade mamma mig så drog vi till kyrkan för att repetera inför lördag. Hjälp vad nervös jag kommer vara när jag ska läsa. Jag som tyckte det var jobbigt att läsa för typ 10 pers idag.. Aja det kommer säkert gå bra. Imorgon jobbar jag tidigt igen och på fredag är jag ledig. Jag hör av mig imorgon, kanske lägger upp några outfitbilder eller något, det var ju längesen! (Eller ah, alla sorters inlägg var väl längesen, men nu är jag igång igen) puss.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin