Missed me?

Ni ser rätt, efter ca 19 dagar så gör lilla Olivia ett inlägg på sin kära blogg. Nu är jag tillbaka, så mycket jag kan i alla fall. Mer än halv sommarlovet har gått och jag har knappt hunnit med något annat än att jobba. Några lediga dagar har spenderats på stranden och andra med vänner. Annars har mitt sommarlov hitills bestått av jobb, jobb och mer jobb. Samt har jag hunnit med att fylla år, klippa av halva håret, fransförlängning och syrrans möhippa. (Bröllopet är föresten på lördag och det ska bli hur kul som helst!!) Men som sagt, nu ska jag försöka blogga så mycket som jag har tid med. Uppdatteringen kanske inte kommer bli bäst nu direkt, utan jag kommer helt enkelt blogga när jag kan. Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin