Pretty in pink


 
 
God kväll mina kära läsare, hur är det med er idag? Inatt har jag sovit mellan 3-4 timmar, då det var väldigt svårt att sova för flera olika anledningar. Så när klockan ringde i morse vid 7 var jag inte alls pigg på att jobba. (som om jag någonsin är det) Men det gick faktiskt ganska snabbt på jobbet idag! Sedan spenderade jag resten av eftermiddagen med att sova ikapp min förlorade sömn, och sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Det har faktiskt blivit en vana nu, att jag alltid sover bort resten av dagen när jag jobbar morgonpasset. Men men. Imorgon är jag ledig, jag har inte så mycket inplanerat, men jag får väl öva lite på att läsa inför bröllopet och kanske förbereda lite andra saker också! Sedan är det dax på lördag, då ska vi vara hos frissan redag klockan halv åtta. Herregud, det kommer bli en lång men så rolig dag!! Äntligen ska min syter gifta sig, ni förstår inte hur längre jag tjatat på henne, hur länge jag velat vara tärna. Jag längtar, det kommer vara så fint ♥♥ Nä nu ska jag kolla på en film och sedan blir det väl sängen rätt tidigt idag. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint :)

2014-07-27 @ 13:15:30
URL: http://sarahelenaemilias.blogg.se
Postat av: Elin

Vilka fina bilder! :D

2014-08-05 @ 22:27:41
URL: http://elinsolstrandd.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin