Sluta blogga?

Hej mina kära! Nu var det ett tag sedan jag skrev va? Jag är hemskt ledsen för det, men har varken ork eller tid för att blogga. Känner att jag lägger ner så mycket tid på bloggen, men får inte så mycket tillbaka. Samt jobbar jag också nästan alla dagar i veckan, så jag hinner inte riktigt med bloggen. Så nu funderar jag på att sluta blogga... Egentligen tycker jag  verkligen att det är svinkul att blogga.. men just nu känns det bara tråkigt. Vad tycker ni, vill ni fortfarande läsa min blogg? Är det värt att fortsätta blogga?

Kommentarer
Postat av: Ellie Arnler

Jag tycker du är jätte duktig på att blogga, du är har en fin blogg och tar bra bilder. Det märks att du lägger ner mycket tid. Jag tycker att du ska lägga ner bloggen om du känner att du inte får response, du skulle ju kunna ta en blogg paus annars.

2014-07-16 @ 16:08:04
URL: http://elliearnler.blogg.se/
Postat av: SUSSIE

JAG VILL LÄSA DIN BLOGG OLLAN!!! youré my inspiration<33333

2014-07-16 @ 16:27:36
Postat av: Amanda Engkvist

Hej fina du! Jag tycker om din blogg jätte mycket och vill absolut inte att du slutar blogga. Du tar verkligen bra bilder och skriver bra osv. Jag fastnade för din blogg redan första gången jag kom in på den, och jag är säker på att fler känner så. MEN det är såklart du själv som bestämmer om du känner för att sluta eller inte, man ska inte blogga om det bara känns jobbigt hela tiden. Känner igen mig i det där då jag själv har en blogg som jag egentligen aldrig kommit in i riktigt. Dock vill jag så gärna att det ska gå bättre för den men jag har inte lyckats få ihop mina läsare som stannar liksom. Men för att få det måste jag såklart lägga ner mer tid, som du verkligen gjort. Men känner du att det inte är kul längre, vänta ett tag och börja igen om du saknar det! Kram

2014-07-16 @ 18:31:27
URL: http://amandaengkvist.blogg.se
Postat av: ida

nej sluta inte!

2014-07-16 @ 20:42:14
URL: http://idakelams.blogg.se
Postat av: ida

nej sluta inte!

2014-07-16 @ 20:42:20
URL: http://idakelams.blogg.se
Postat av: lisa rönnberg [foto & design]

jag har precis också haft en sån period o kanske fortfarande har den. men tycker du inte ska sluta blogga, så fort en sånhär period tar slut blir de ju riktigt skoj, eller hur? :) tror mycke beror på att de är sommar o allt vad den innebär. de finns ju oftast några trogna läsare som besöker bloggen varje dag, även fast man inte bloggar. tycker att man inte ska känna sig tvungen att blogga utan blogga när du vill o känner för de, just nu kanske du inte känner för de bara. :)

2014-07-16 @ 21:25:54
Postat av: Camilla

jag tycker verkligen inte att du ska sluta blogga . Men om du känner att det inte är kul så tycker jag att du ska . antingen ta en bloggpaus eller lägga ner den , för det ska inte vara något som du "måste göra".

Jag älskar din blogg och jag har dig som en inspiration ungefär och jag tycker du ska tänka över ditt beslut.

kram . Camilla

2014-07-18 @ 08:58:45
Postat av: Amanda Niclasson

Jag tycker inte att du ska sluta, gillar verkligen att läsa din blogg! :)

2014-07-18 @ 10:14:44
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, sluta inte blogga!! Du ger såå mycket inspiration och fotar fantastiska bilder!! Läser din blogg och längtar alltid efter nya inlägg. Ta hellre en "bloggpaus" tills du får tillbaka inspirationen. Kram

2014-07-18 @ 14:21:59
URL: http://nattstad.se/juliaseriksson
Postat av: Julia

Nej, sluta inte blogga!! Du ger såå mycket inspiration och fotar fantastiska bilder!! Läser din blogg och längtar alltid efter nya inlägg. Ta hellre en "bloggpaus" tills du får tillbaka inspirationen. Kram

2014-07-18 @ 14:22:01
URL: http://nattstad.se/juliaseriksson
Postat av: Tamara

Nej sluta inte blogga❤ du är bäst

2014-07-21 @ 13:18:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin