Eme 17 barre

 
Igår fyllde en av mina bästa vänner 17 år. Så på kvällen hade vi lite tjejmiddag och mys hemma hos Emelie. Det var jättemysigt med många skratt och trevligt sälsskap. Såklart hade Emelie bakat världens finaste tårta också! Jag fattar inte hur hon kan, så himla fin var den och så himla god också! Så det var en riktigt lyckad kväll, och jag hoppas verkligen att Emelie var nöjd med sin födelsedag!
 
Innan jag åkte till Emelie så övertalade jag mamma att åka till Kungsbacka med mig, vilket var himla bra då jag hittade en massa saker!! Jag kan visa allt i ett inlägg senare. Men idag skaj ag på ännu ett kalas. Idag är det Alfreds tur att bli firad, så det blir väl tårta idag igen haha. Inget jag tackar nej till precis! JAg får väl antagligen agera fotograf idag igen, så det kanske kommer upp några bilder senare. Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tårtan ser jätte god ut!

2014-06-07 @ 16:12:08
URL: http://alwaysida.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin