Krabbfiske

 
 
 
 
Igår jobbade jag med Hanna 8-15, och sedan hängde hon med mig hem. Syrran och hennse familj kom hit, för hon skulle prova sin bröllopsklänning och planera lite saker inför bröllopet. Så jag och Hanna hängde med killarna och fiskade lite krabbor, och sedan när vi kom hem beställde vi thaimat. Hanna sov här, men nu har hon åkt hem. Vi blev faktiskt väckta av att någon knackade på dörren idag, och det visade sig att vara en kille som kom med ett paket till mig. Kan visa senare vad det var i paketet.
 
Idag har jag för en gångs skull fått solat lite, men efter en timme blev jag uttråkad, och nu funderar jag på att gå ut på en fotorunda. Alltid bra när man inte har något att göra... jag hör av mig sen, puss

Kommentarer
Postat av: Joe

Oj vad var de i paketet?? :)

2014-06-23 @ 16:02:55
URL: http://yoginijoe.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin