Q / A

Åh så sjukt fin VERKLIGEN modell, älskar outfiten dessutom, jag undrar vart sina jeans är ifrån? Tacksam för svar puss! (Började läsa din blogg idag sjukt bra är den) Åh herregud vilka komplimanger! Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! Jeansen är köpta på Lager157.
 
fin du är! :) var kommer glasögonen ifrån? Åh tack fina du! Glajjorna är faktiskt från H&m.
 
Väldigt snygg klocka! Var har du köpt den? Tack så mycket! Jag beställde den på en hemsida som tyvärr har lagt ner, men om du söker på klockor från "Geneva" är jag säker på att du hittar den! kram
 
Vad använder du för objektiv? Fin blogg!!  Tackar! Jag använder mig av Canon EF 50mm f/1.8 II.
 
Kan inte du skriva vart dina outfits kommer i från ? Snälla din stil är fantastisk ! Tack så jättemycket, så kul att höra! Självklart ska jag börja göra det i fortsättningen!
 
Vad är de för kamera du andvänder ? Jag använder mig av min Canon Eos 500D.
 
Vad är det för böcker du läser just nu? Den boken jag läste ut heter "Dyk i", och den jag läser nu heter "Djupt vatten". Jättebra böcker, typiskt "tonårstjejböcker".

 
Fortsätt gärna att ställa frågor, det är alltid kul att svara på!

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken ras är din hund och vad heter den? Den är verkligen sååååå söt!

2014-03-19 @ 17:18:44
URL: http://idahsttokig.blogg.se
Postat av: ida

Vilken ras är din hund och vad heter den? Den är verkligen sååååå söt!

2014-03-19 @ 17:18:51
URL: http://idahsttokig.blogg.se
Postat av: c:

Tycker jättemycket om din blogg! Hur har du fått din "profilbild" rund? :)

2014-03-20 @ 09:55:58
Postat av: Saga

Hur mycket kostade byxorna? Skit snygga och jag ska till gekås i veckan och spanar nog in de;) Skulle bli sååååå tacksam för svar!
Btw, awesome blogg och världens finaste tjej! <3 :)

2014-03-23 @ 18:25:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin