Firar in "minilovet"

 
 
 
Godmorgon darlings! Hur är det med er idag? Jag mår jättebra, och jag är så himla glad idag. Kan det ha något att göra med att det redan är helg? Så himla skönt med ett litet minilov nu mitt bland allt. Dock blir det jobbigt eftersom att det känns som man redan gått på sommarlov. Men jag har ca 4 prov/inlämningar/tal totalt kvar, jag ska väl klara det? Just nu ska jag inte alls tänka på skolan, jag har endast tagit hem ekonomin hem, annars är jag pluggfri. Idag blir nog en slappdag i solen, kanske tar med kameran ut på en tur, vad vet jag. Det är ju det fina med att vara ledig, man kan göra precis vad som faller en i smaken, och just nu vill jag äta upp min goda frulle!

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Det är typ så oerhört fantastiskt! SOVA UT. Haha. :)

2014-05-28 @ 11:28:09
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/
Postat av: Carina

Så gott det ser ut! :)

2014-05-28 @ 14:04:55
URL: http://carinakl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin