Here I am, once again

 
Tänkte att denna glada bilden från min födelsedag skulle passa till lyckan att äntligen ha internet igen. Och såklart, äntligen kunna blogga igen. Livet untan internet passar inte mig alls. Vad gör man när man bor ute på landet, inte nära någon kompis och utan internet? Inte mycket kan jag säga. Så jag var överlycklig när vårt Wi-Fi blev fixat!
 
Så vad har hänt medan jag vart borta? Ja, jag vet inte ens vad som har hänt. Jag har ju faktiskt inte bloggat på hur länge som helst. Men ja mitt liv har väl rullat på som vanligt med vänner, skola, familj, plugg, fest osvosv. Jag har faktiskt inte så mycket att berätta, tänkte bara låta er veta att bloggen lever igen, och att uppdateringen kommer bli som vanligt igen! PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Åh vilken underbar bild! Du strålar :D Haha åh, vad skönt när allt fixade sig!

2014-10-26 @ 02:41:44
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Jätte fin bild!! :)

2014-11-10 @ 06:56:10
URL: http://emeliece.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin