OBS! Varför jag inte kan blogga

Hej alla underbara, nu vill jag bara informera er om varför det står tomt här på bloggen. Just nu jobbar jag efter skolan och kommer hem ungefär vid niotiden nästan varje dag. Samt ska jag hinna med och plugga, och som grädde på moset haha så har jag inget internet hemma just nu. Vet inte riktigt vad som är fel, och eftersom att jag bor ute på landet så har jag heller ingen täckning och kan inte ens kolla internet på mobilen. Men jobbet tar antagligen slut efter denna veckan, och så får vi hoppas att vi kan fixa internetet så jag kan börja blogga som vanlig igen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

2014-10-13 @ 16:39:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin