Studying

 
Hejsan, u var det någon dag sedan jag uppdaterade här igen. Men har haft fullt upp med plugg, umgås med vänner och nyss har jag också gått och skaffat jobb för några veckor framöver. (Jag har dock bara hunnit jobba en gång). Just nu sitter jag ensam i ett tyst hus och pluggar inför morgondagens svenskaprov. Mamma och pappa är för närvarande i prag, och ska vara där tre dagar framöver. Därför har jag inte hellerm in systemkamera eftersom att de tog med den. Vilket är väldigt tråkigt för bloggen, men hoppas de tar med några fina bilder hem!
 
Nu ska jag fortsätta med plugget efter ca en timmes paus haha. Jag är inte så himla skolmotiverad just nu, men plugget måste göras. Så får väl sätta fart lite nu! Ska försöka att uppdatera med hjälp av bilder från mobilen tills kameran är tillbaka i rätta händer. Men annars så blir det vanlig uppdatering från och med söndag/måndag. Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hoppas det går bra med pluggandet ;) Kram på dig!

2014-10-03 @ 06:47:35
URL: http://oslofru.com/
Postat av: nicolinda.blogg.se

Hoppas svenska provet gick toppen! :) Inte kul när man är skoltrött, jag känner precis samma sak. Skolan tar upp så mycket tid, man kan inte bara lämna jobbet i klassrummet utan måste också ta det hem liksom.

Vad kul att du har fått jobb! Grattis. Vad jobbar du med nu? :) Hoppas du lär heltrivas där ♡

Jag önskar dig en fin fortsatt helg ☆

2014-10-04 @ 01:09:53
URL: http://nicolinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin