The beauty of Prag

Bilder tagna av pappa, redigerade av mig.
 
Ja nu är allt som vanlig igen. Mina föräldrar är hemma, och jag är off ansvaret för hus och hundar vilket är skönt. Dock har jag gått och blivit förkyld igen. Feber, halsont och huvudvärk. + att jag var hos tandregleringen igår så idag har jag så ont att jag knappt kan äta... ingen bra dag för mig nej! Men nu är kameran hemma och jag kan börja blogga normalt igen. Nu ska jag fixa något att käka och sedan ska jag sova lite till. Puss

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Aldrig varit i Prag men sett foton därifrån. Det är ju så galet vackert! Varför följde du inte med på resan? :)

Vilket resemål föredrar du eller vill du åka till mest? :D

2014-10-26 @ 02:40:25
URL: http://nicolinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin