Den där Söndagsångesten

 
Hur snabbt går inte söndagar egentligen? Det känns som att jag inte har fått gjort något alls idag. Förutom att jag har städat hela mitt rum samt garderoben (vad är det du säger Olivia, har du städat???) så har jag inte gjort något speciellt alls. Beställt hem lite bilder tagna av mig som ska få pryda väggen över skrivbordet, slappat, ätit godis och har nyss avslutat ett samtal på ca 1 timme med goa Alina. Jag hade väl egentligen behövt plugga lite, vilket kanske jag får ta och göra sen... men jag har verkligen inte lust att göra det idag. Jag har inte lust att göra det imorgon heller, eller dagen därpå osv. Men på torsdag har jag det första provet. I samhällskunskap. Men jag tror inte det ska vara några större problem att lära in, + att mycket är repetering från förra året. Jag har även något slags prov i Engelskan också. Vi ska skriva någon beskrivande text, och det enda hjälpmedlet vi får är en gloslista med adjektiv som vi själva får förbereda. Nu drar det igång, även fast jag helst skulle vilja gå tillbaka till sommarlov. Jag får bara gilla läget helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken fin ordning du har :)

2014-09-14 @ 17:42:38
URL: http://oslofru.com/
Postat av: positivethought.blogg.se

Jag älskar att du har dina kläder sådär synligt! Jättefint har du gjort det, och att du har satt kläderna i färgordning (som jag brukar göra) är väldigt fint (och rent ut sagt skönt att någon gör det förutom jag)

2014-09-24 @ 16:48:55
URL: http://positivethought.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin