FANCY

 
 
 
Hej Babes! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag hehe. Så vad har hänt sen senast? Nja inte så mycket, gick ju i skoan torsdag, fredag. Jobbade siste passet på lördag följt av fest på kvällen. Vaknade upp i stan på söndagen, drog hem och hade en äkta tjockisdag haha. Och nu var det Måndag igen. Så här såg jag ut idag. Älskar måndagar faktiskt, tre lektioner varav en är idrott, och just idag lagade vi pannkakor på stormkök eller vad det heter. Så en riktigt chill dag. Dock behöver jag både läsa juridik och förbereda lite engelska tills imorgon. Vilket jag inte alls är på humör för, och inte fått gjort något alls av även fast jag kom hem vid ett. (Eller jo jag gick runt och improviserade en lite diskussion på engelska med mig själv innan, men jag får väl skriva ner lite stödord i all fall). Så nu får jag väl ta tag i plugget. Puss ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina S

men snyggt!

2014-09-06 @ 13:23:23
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Snyggt!

2014-09-06 @ 18:46:43
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin