Nytt för håret

 
Jag vet inte om jag har blivit "överbyskyddande" över mitt hår, eller om jag bara inbillar mig hela tiden om hur slitet det är/kommer bli. Just nu är jag faktiskt ganska nöjd med mitt hår, men känns som att det har slits mycket på min "lugg" och så. Så jag fick lite panik och bad mamma fråga efter något bra för mitt hår när hon skulle gå till frisören igår. Så hon kom hem med denna inpackningen som man ska ta istället för balsan var 5e tvätt. Den ska tydligen innehålla alla möjliga vitaminer för håret, så jag hoppas verkligen att den kan stärka mitt hår. Det var rea på den så istället för 400:- så blev den min för 199:-. Jag ska använda den nu i några veckor och så ska jag såklart berätta om det fungerar. Har ni några andra tips på bra hårprodukter??

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin