Spendera pengar är något jag är bra på

 
Igår gick jag på stan lite efter skolan med Alina. Hon hade tyvärr inga pengar, men det hindrade inte mig ifrån att bränna lite pengar. Det ser dock lite tråkigt ut eftersom att jag bara köpt svart/vita kläder. Men de var just dessa jag fastnade för. Har sagt att jag ska köpa en sån "fuskpälsjacka" från gina nu ett tag, så var så nöjd så när jag kom hem. Hittade även en annan "jacka", en festklänning och ett vanligt linne. Samt köpte jag ca 9 trosor haha. (Linne och fuskpälsjacka från Ginatricot & klänning och vit jacka från H&m. Trosorna är från Lindex och Gina)Älskar att köpa underkläder, men hadei nte lust att prova någon bh så det fick bli bara trosor. Men overall är jag nöjd.Har även klickat hem ett par skor idag.
 
- - -
 
Idag blir det inte heller någon utgång, har en paus denna helgen. Det som istället står på scheamat är barnvaktning. Syrrans båda söner ska sova här och mina föräldrar ska ut och äta ikväll så jag får passa de små busungarna. Vilket nog inte ska vara några problem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du skriva vart du köpt grejerna? Sjukt snygga!

Svar: Det står nu! Kram (Linne och fuskpälsjacka från Ginatricot & klänning och vit jacka från H&m. Trosorna är från Lindex och Gina)
olivia

2014-09-13 @ 16:48:52
Postat av: Amanda Niclasson

Fina saker!

2014-09-14 @ 13:29:04
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin