That's just me

 
Jag har ändrat min stil så enormt mycket på bara några år. Som sagt, hade aldrig kunnat ta på min en munkjacka i skolan ens längre. Vilket kanske låter enormt töntigt, men gillar verkligen att känna mig fin.
 
Jag kan spendera flera timmar på att titta på bilder från We♥It. Även på att bläddra mig från blogg till blogg.
 
Jag är världens gottegris, och världens lataste. Bra kombination? Kanske inte...
 
Avskyr kaxiga människor som tror att de är bättre än andra, orättvisor, ouppfostrade barn m.m.
 
Jag är en äkta shopaholic, och hade lätt kunnat upp flera tusen på en dag.
 
Min garderob innehåller alla möjliga färger, men såklart mest av svart, vitt, blått och rosa. Det brukar ju vara lättast att köpa svarta saker, speciellt nu till hösten..
 
Jag faller alldeles för lätt för killar. Just kanske för att jag älskar att ha ett förhållande, och är inte jätteglad i singellivet haha.
 
Jag älskar att vara utomlands, och om jag får som jag vill ska jag ut och resa efter gymnasiet och inte börja på högskola direkt. Ville se lite mer av världen om man säger så.
 
Första intrycket av mig brukar väl vara att jag är rättså blyg. Men jag kan lova att jag är allt annat än blyg när man väl känner mig. C-R-A-Z-Y-G-I-R-L

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin