Tro det eller ej, jag lever

 
Hej alla ni som fortfarande tittar in på min blogg, även fast det har ekat tomt här i över en vecka. Förlåt för det, men ibland får jag sånna perioder där jag verkligen inte orkar blogga. Sedan saknar jag det och kommer tillbaka igen. Det brukar vara så, men nu är det så mycket roligare att blogga igen hehe.
 

Det har hänt en hel del grejer medan jag vart "borta". Bla. 18 års fest, mer fest, vandring med skolan, har framkallat bilder som nu pryder min vägg, studiedag(tjockisdag) med saknade Hanna, prov och läxor, middag med tjejerna, shopping, mys och en hel del drama bland vännerna som jag verkligen inte tänker ta upp här haha. Idag ska vi fira min farbror som fyllt 50 på Ästad gård, så jag förväntar mig god mat och såklart god frukost. Så typiskt mig att bara tänka på mat, men allt annat blir säkert trevligt med. Skönt med en lugn helg!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin