Q / A del 1

Din design är verkligen ursnygg! Du gör möjligen inte designer till andra? Tack så mycket! Nej tyvätt gör jag inte designer till andra, men ifall det är en liknande design du vill ha så är den inte så svår att ta efter.
 
Har du gjort denna design själv? Om i så fall vilket program använda du? Om inte vilken hemsida hämtade du den i från? Ja jag har gjort designen själv, och jag har bara suttit och kollat på andra bloggar och googlat hur man gör vissa saker o.s.v. Så jag har inte använt mig av något program.
 
Jag läste i ett inlägg att du har ögonfransförlängning, så min fråga är om du tycker att ens egna fransar förstörs av förlängningarna? Eftersom att jag har använt ögonfransförlängning i flera månader utan paus så har jag ju inte riktigt sett så mycket av mina egna fransar, men jag kan ibland se att de trillar av när den pålimmade fransen gör det. Men man kan ju aldrig förstöre ens ögonfransar, utan de växer ju ut igen, så jag tycker definitivt att du ska prova det!
 
Vad heter typsnittet du använder i headern? Signerica Thin.
 
Vilken är din favoiritårstid? SOMMAR helt klart! Men våren är också härlig, när allt börjar blomma och det blir allt varmare!
 
 
Vilka bra tips om bloggandet. Jag har alltid funderat på hur jag ska kunna få fler läsare till bloggen. Har du några fler tips att ge? Jag är ju inte direkt expert på det området eftersom att jag själv inte har jättemånga läsare. Men tipset jag kan ge dig är att inte ge upp, bara göra din egen grej så kanske du blir upptäckt. Sedan kan du ju alltid göra länkbyten med andra, angagera dig i andras bloggar och kommentera, delta i "veckans blogg" tävlingar o.s.v. Du får helt enkelt visa att du finns, och dessutom lägga ner mycket tid på din blogg, för då stannar läsarna kvar. Hoppas det hjälpte lite i alla fall.
 
Åh supersnygg, vart är den ifrån? (Ang min jacka) Märket på jackan heter Rockandblue, och jag köpte den i en affär som heter Kajs.
 
Fungerade den? (ang thickness booster) Ja det tycker jag att den gjorde, lite i alla fall. Men jag skulle rekommendera att köpa bättre produkter av t.ex. din frisör, för de fungerar nästan garanterat!
 
Vad är det bästa med att blogga på blogg.se? Jadu, jag har ju aldrig bloggat på någon anna bloggportal, så jag har inte riktigt något att jämföra med... men det jag gillar med blogg.se är att man i princip kan göra vilken design som helst (dock har jag ju en väldigt enkel) Men det finns så många olika bloggar på blogg.se och det tycker jag är riktigt roligt. Sedan tycker jag att det är så enkelt att blogga här, men det kanske är för att jag har vant mig. Dock är ju bloggportalen så himla stor, så det är inte jättelätt att få uppmärksamhet...
 
Har du funderat på att blogg på egen hemsida? Ja självklart har jag gjort det, men jag har väl blivit så bekväm här på blogg.se. Sedan har jag ju också mina uppehåll, så det får väl bli en egen hemsida när jag verkligen "satsar" på bloggen, och har tid!
 
 Favoritblogg? Jag följer så sjukt många bloggar, jag har nog kanske 50+ bloggar som bokmärken... men jag skulle nog säga att mina favoritbloggar är Josefines, Josephines, Hannas, Amandas och Fannys bloggar.
 
Favorit kaka? Haha oj vilken kul fråga, jag vet inte riktigt, jag gillar ju allt som är sött, så jag gillar väl i princip alla kakor. Men min mamma gör kladdkakemuffins med någon glasyr som är så grymt goda, om det nu räknas som en kaka. och varför inte köra på med en tårta? För prinsesstårta är min absoluta favorit!
 

Kommentarer
Postat av: Prietha

Prinsesstårta är så gott!

2015-01-03 @ 21:43:31
URL: http://prietha.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag gillar din blogg verkligen! Skulle du inte kunna ha en typ "tävling" om att bli veckans blogg eller något?
Ha det bra, kram! xx

2015-01-03 @ 23:33:31
URL: http://lillabeccis.blogg.se
Postat av: Carro

Vilka fina blombilder! Får en verkligen att längta till våren. Eller tja, våren i norra sverige innebär massa snö och skoter, men sommaren iallafall!

2015-01-04 @ 00:24:45
URL: http://emmacarolinas.se
Postat av: frameit.webblogg.se

Vilka fina sommarbilder! :D

2015-01-04 @ 12:49:28
URL: http://frameit.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin