Q / A del 2

varför började du blogga? Åh herregud, jag minns knappt varför jag började blogga, men min kompis Isa bloggade. Hon tog så fina bilder, och jag ville göra likadant, så jag önskade mig en systemkamera och började blogga helt enkelt.
 
favorit B&J's? Ni kanske tycker jag är konstig nu, men jag har faktiskt bara smakat på två B&J´s och jag tyckte inte speciellt mycket om dem. De smakade precis som vanlig glass, fast inte så gott haha. Så jag har ingen favorit..
 
framtidsdrömmar? Jag tycker sånt här är så sjukt svårt, men självklart hade jag aldrig tackat nej till att bli framgångsrik, ha bra ställt, bo i ett stort hus med en fin familj, ha någon lägenhet utomlands o.s.v. Leva livet helt enkelt. Nej men någonting jag verkligen drömmer om att göra är att resa och uppleva mycket!!
 
Går du i gymnasiet isånfall vad studerar du? Jag går ekonomilinjen med inriktining ekonomi. Egentligen var anledningen till att jag valde ekonomi  att jag ville ha juridikinriktningen, men under första året tyckte jag ekonomi var intressant + att man då kan bli diplomerad gymnasieekonom så jag valde det som inriktning istället.
 
 (Gammal bild)
 
Vad är ditt drömyrke? Jag har verkligen ingen aning, jag tycker ju ekonomi är kul och så, men jag hade lika gärna kunnat jobba med kläder och sånt eller varför inte mäklare? Men jag ser väl mig själv på något kontor i framtiden. Fast jag har verkligen ingen aning.

Favorit butik? Wonder, H&m och Ginatricot.

Favoritland som du har besökt? Thailand, även fast jag var 8år gammal då(?) så kommer jag ihåg hur annorlunde det var gentemot alla andra platser jag vart på. Väldigt fin natur, och fina platser, och en intressant kultur!

Favorit musikstil? Jag har så blandad musiksmak som det går, men jag kan väl säga allt utom country och hårdrock typ...

Favorit svensk artist? Hmmm gillar inte så många svenska sångare, så jag får väl säga Avicii då haha.
 
Har du pojkvän? Nej haha.

Vad har du för kamera? Canon Eos 500D.

Vilket redigerings program använder du? Gimp alla dagar i veckan, älskar det. Men vissa dagar då jag är för lat redigerar jag bilder i appen "VSCOcam".
 
Hur många läsare har du per dag? Det är väldigt olika faktiskt, vill inte säga exakt haha.

Hur många skulle du vilja ha? Självklart skulle jag vilja ha massor med läsare! Ju fler desto bättre♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin